Dekorasyon Fikirleri

Çocuk Odası İçin Perde Fikirleri


Ev dekorasyonun da en çok özen gösterdiğim ve seçmekte zorlandığım kısım ise perde seçimi idi. Perdenin şık durması, modern olması ve kullanışlı olması gibi koşullarım vardı. Çok fazla perde seçeneği vardı ve hepsinde gözüm kalıyordu. Ben de çözümü her odaya farklı türde perde seçimi yapmakta buldum. En son ise kızımın odası için perde seçtim. Kızımın odası için de düz renk fon ve desenli tül seçimi yaptım. en kısa zamanda kızımın odasındaki perdeyi de sizinle paylaşmak istiyorum. Çocuk odası tül seçimi beni en fazla zorlayan seçim oldu. Çünkü çeşit diğer odalara göre daha azdı. Kız çocuk odası perde seçenekleri erkeklere göre daha fazla sanırım. Ben de bu yazımda benim gibi bebek ve çocuk odaları için perde seçimi yapma aşamasında olan ve model arayanlar için beğendiğim modelleri paylaşmak istiyorum. Benim derlediğim fotoğraflara baktığımda da kız için seçeneğin daha fazla olduğunu görüyorum. Kız için pembe, erkek için mavi renk ayrımı bu fotoğraflarda da oldukça net. Kız odası için lila, erkek odası için yeşil renk alternatifini de hatırlatmak isterim.
















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dekorasyon Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Tema resimleri Bim tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.