Dekorasyon Fikirleri

Japon Perde Modelleri


Evin dekorasyonunda en önem verdiğim bölümlerden biri de perde dekorasyonudur. Perde ihtiyacım olmasa bile perdecinin önünden geçiyorsam illa mağazaya bir göz atmak isterim. Ben evleneli 3 yıl oldu. 3 sene de perde modellerinde değişmeler oluyor tabi. Bazı modellerde gözümün kaldığını söylemek isterim. Özellikle Japon perdelerde çok hoş modellere rastlıyorum. Bu yazıda sizin için Japon perde modelleri derledim. Ben evimde Japon perde kullanmadım ama salonumda ve kızımın odasında Japon fon kullandım. Sizde Japon perde modellerini beğeniyorsanız mevcut tüllerinize mekan dekorasyonunuza uygun Japon fon diktirerek evinizde Japon perdenin sunduğu havayı yakalayabilirsiniz. Ben japon fonları salonumda zebra perde ile ve çocuk odasında desenli tül ile kombinledim. Zebra perdem düz renk olduğu için desenli Japon fon, desenli çocuk odası perdemiz için de desenlerin renginde düz renk Japon fon tercih ettim.

Sizin için en beğendiğim Japon perde modellerini derledim. Resimli, manzaralı modelleri ise çok beğendiğimi söylemek isterim.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dekorasyon Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Tema resimleri Bim tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.